Tel: (+47) 966 40000 |
E-post:

Serviceprogram

PARTNER PLUSS PROGRAM

Melanigroup har med sin 27-års erfaring innen eiendomsmegling, eiendomsservice og hotell- og restaurantdrift de beste forutsetningene for å tilby det beste og mest profesjonelle serviceprogrammet i Alanya for skandinaviske ferieboligeiere. Med 120 ansatte og kontakter innenfor de fleste områder sørger Melani for at kundnens interesser og ønsker blir trygt og sikkert ivaretatt.

Ved kjøp av eiendom

- Klargjøring av kjøpsdokumenter, herunder kjøpekontrakt på norsk og engelsk

- Gjennomgang av kjøpsprosessen

- Hjelp og veiledning om skattemessige spørsmål

- Registrering av elektrisitet og vann

- Opprettelse av bankkonto og identifikasjonsnummer

- Oppfølging myndigheter og skjøtekontor

- Fremskaffe lege- og sykehuskort

- Egen lege og sykesøster besøker våre kunder hjemme ved behov

- Abonnement internett og telefoni

- Opprette forsikring

 

Ved bruk av eiendom

- Transport til og fra flyplass

- Hjelp til sporing av evt. forsinket bagasje

- Klargjøring av leilighet før ankomst

- Renholdstjenester

- Hjelpe til med innkjøp av f.eks. møbler

- Utleie- og nøkkelservice

- Formidling av leiebil, utflukter og konserter m.m.

 

Når eiendommen ikke er i bruk

- Sikkerhetssjekk

- Ettersyn og lufting

- Kontroll og arkivering av eventuell post til adressen i Tyrkia

- Betaling av brukskostnader som strøm og vann

- Gjennomføre utbedringer, oppussing og vedlikehold

 

Melani har kontor i Alanya og alle kunder er hjertelig velkommen. Enten det er for å få hjelp eller for å slå av en prat. Melani er tilgjengelig 24 timer i døgnet for kundene.

Kontoret(1)
Bilene(1)
Båten(1)
Lege og helse(1)
Hotell og Restaurant(3)